tirsdag 9. februar 2016

Velkommen!

I dag er vi glade for å kunne ønske to nye DT-medlemmer velkommen hit til oss!!

Først ute er Kristina Røst:

Dette er hva hun sier om seg selv:

Jeg er en nordlending som for tiden er bosatt i Stavanger sammen med samboer og hund, og som skal flytte til Tønsberg til sommeren. Jeg begynte for alvor med denne papirhobbyen i 2012. Sommeren 2014 ble jeg hektet på fargelegging, og storkoser meg når jeg setter meg ned med tusjene mine. Jeg har foreløpig ikke hatt anledning til å delta på noen fargeleggingskurs, men har funnet mye inspirasjon på Youtube, Pintrest og diverse blogger. Jeg håper det blir lettere for meg å få tatt Copics-kursene når jeg flytter til østlandet.

Stilen min kan man si er ganske allsidig. Det kommer helt an på hva som faller meg inn :-) Jeg lager like gjerne CAS-kort som Vintage, med masse stæsj. Men ofte når jeg bruker farglagt motiv, har jeg lyst at motivet skal være hovedfokus og da velger jeg som regel færre blomster og lag. 

For tiden er jeg også med i North Star's designteam og kaBoks' designteam. Jeg gleder meg til å ta fatt på rollen som designteam-medlem hos Copic Marker Norge, og håper at jeg kan inspirere andre til å begynne med fargelegging eller utvikle fargeleggingen sin. Jeg håper også at dette vil hjelpe meg til å utvikle min teknikk, og at jeg blir utfordret til å prøve nye ting.



Neste DT-medlem er Lisabeth Vefall:

Her er hva Lisabeth sier om seg selv:

Jeg heter Lisabeth, er i 30-årene og bor Oslo. Det nærmer seg fem år siden jeg kjøpte mine første copic markers. Siden da har samlingen vokst, og nå bruker jeg nesten utelukkende motiver jeg selv har fargelagt når jeg lager kort. For det er i hovedsak kort det blir til slutt. Fargelegging er avslappende og jeg synes det er gøy å se både egen og andres progresjon. Jeg er utrolig stolt over å ha kommet med på dette fantastiske design teamet og gleder meg til å ta fatt på oppgavene det innebærer!


Vi gleder oss til å samarbeide med dere og til å se hva dere tryller fram med Copic :)

Klem fra jentene i CMN

1 kommentar:

Ninas Hobbyrom sa...

Velkommen begge to!❤️ Jeg gleder meg til å bli kjent med dere og se hva nydelig dere lager. Klem fra Nina☺️😘